miercuri, 2 aprilie 2008

Ratacire


Chiar daca noptile ce vor veni de acum vor fi mai grele fara tine nimic nu mai doresc decat sa iti spun, ca te vreau iarasi langa mine.. nu pot sa te scot din mintea mea si nu vreau sa cred in altceva totdeauna ai fost aici cu mine, e atat de greu sa uit acum si sa caut un alt drum inima imi cere ca sa fiu cu tine…Chiar daca nu am sa gasesc acel cuvant ce te-ar aduce langa mine… te rog pastreaza-ma mereu la tine in gand caci te-am iubit numai pe tine. Voi pleca departe sa las tot ce a fost candva in spate lacrima ta acum nu mai ma ia, ramane in inima mea, iarta-mi ratacirile iarta-mi toate visele, viata ne va arata daca este bine asa. Astazi dupa atatia ani ce sunt trecuti sufletul simte in inceput, chiar dupa moarte ne vom regasi tacuti si vom resimti tot prin ce am trecut.

Niciun comentariu: