miercuri, 30 ianuarie 2008

3SE: "Simona Sensual isi face reclama pe spatele nostru"


Se pare ca Simona Sensual si-a facut strategia pentru a-si promova primul ei album de muzica: se foloseste de renumele lui Laurentiu Duta si al lui Mihai Budeanu, despre care spune ca i-au compus melodii. Cei doi componenti ai formatiei 3rei Sud-Est neaga vehement colaborarea cu aceasta, in timp ce Simona sustine sus si tare ca a platit 5.000 de euro pentru trei piese care “nu sunt nici macar hituri”… Saptamana trecuta a avut loc un nou scandal in lumea showbizului autohton. Protagonisti? Simona Sensual, Laurentiu Duta si Mihai Budeanu (alias Negrutzu) de la 3rei Sud-Est. Povestea? Invitata la o emisiune de televiziune, blonda s-a laudat ca va scoate pe piata in aceasta primavara primul ei album muzical, pe care are melodii compuse de Laurentiu si Mihai. Declaratiile de mai sus au stirnat reactii vehemente din partea celor doi muzicieni, care se jura ca nu au pus nici macar o nota muzicala pe vreuna dintre piesele Simonei.

Laurentiu Duta: “Nu vreau sa mi se asocieze numele cu ea”:

Laurentiu a fost mai rezervat in declaratii: “Este total gresit ce spune aceasta Simona, pentru ca, daca a inregistrat niste melodii in studioul lui Negrutzu, nu inseamna ca eu sau el, sau 3rei Sud-Est i-am si compus vreo piesa. Imi cer scuze, dar nu vreau sa mi se asocieze numele cu albumul ei sau cu ea, nici nu o cunosc personal”.
In schimb, Mihai nu s-a sfiit sa vorbeasca despre aceasta neintelegere. “Probabil ca Simona nu stie cum sa faca sa mai iasa in fata. Nu stiu cum as fi putut eu sa ii compun o astfel de piesa, cum e Armani-Cavalli sau Cavalli-Armani. Va rog sa dezmintiti informatia asta, pentru ca nu este adevarata: nu am compus nici eu, nici Laurentiu Duta pentru Simona Sensual. Ea se leaga de niste nume care sunt sonore in muzica, pentru ca are nevoie de publicitate”, spune Mihai.

Mihai: “Eu nu fac manele” :

Artistul nu neaga insa ca Simona a inregistrat cateva melodii in studioul sau, cu aproximativ doi ani in urma. “Intr-un studio de inregistrari se perinda multa lume, intra si iese cine vrea, dar asta nu inseamna ca eu le si compun piesele. Pentru ca eu am oameni care lucreaza acolo, nu e musai sa fac eu o melodie. Armani-Cavalli asta nu are nicio treaba cu mine. Nici macar nu stiu ce fel de piesa este… e cumva o manea? Simona a inregistrat intr-adevar la mine in studio, dar de acolo si pana la a da stirea asta… Si, in primul rand, nu a inregistrat piesa asta, Cavalli-Armani… Eu nu fac manele! Nu avem de-a face noi cu asta! Credeti-ma, ceea ce a inregistrat ea in studio, din cate imi amintesc, sunt patru piese gen R&B, hip-hop… o combinatie de genul acesta, dar care nu au nicio treaba cu Cavalli-Armani. N-as fi permis, in primul rand, sa se puna un astfel de nume la o piesa de-a mea, pentru ca titulatura asta te duce imediat cu gandul la manele. N-are Simona voce sa poata interpreta acest gen de muzica, soul R&B, care-mi place mie”, a mai spus el.
Negrutzu: “Nu ne pierdem timpul cu astfel de chestiuni”
“Nu o vom da in judecata, pentru ca nu stam noi sa ne pierdem timpul cu astfel de chestiuni. Nu are rost. Probabil ca ii voi da un telefon, daca voi face rost de numarul ei de mobil, si o voi ruga sa inceteze cu astfel de faze”, a mai declarat Negrutzu, cand a fost intrebat ce intentioneaza sa faca daca Simona va continua sa foloseasca numele lor.

Simona: “Mihai e neserios. El mi-a luat 5.000 de euro…”:


"Eu nu am spus niciodata ca Laurentiu Duta mi-a compus vreo melodie. Dar Mihai Budeanu, da. Si de Adi de la Korekt am mai zis. Poate ca nu este el, Mihai, compozitorul, dar am niste indoieli… mai intrebati-l o data. Doar e studioul lui! Eu o sa-l sun pe Mihai ca sa lamuresc aceasta problema. Nu am intrebat cine a facut linia melodica la piese sau versurile. E adevarat, in studio lucreaza mai multa lume, dar de unde sa stiu eu ce cine, cum si ce face? Dar sunt oamenii lui, nu? Mihai este neserios daca spune ca nu mi-a facut el piesele, eu cu el am vorbit si lui i-am dat 5.000 de euro pentru cele trei melodii, acum doi ani. Atunci chiar erau foarte multi bani. Imi pare rau ca nu i-am luat chitanta pentru banii astia, dar eu credeam ca e un baiat serios. In legatura cu primul meu album, am de gand sa-l lansez cat de curand. Trebuie doar sa imi fac timp pentru asta. Uite, acum, de exemplu, sunt la o sedinta foto."


Niciun comentariu: