luni, 8 septembrie 2008


Am o durere imensa...pt ca ma gandesc de ce a trebuit sa ma indragostesc tocmai de tine....de ce nu pot sa uit ca te-am cunoscut eu stiu ca nu te intereseaza ca-mi faci rau ca iti este indiferent sa sti ca eu te iubesc....poate ca pentru tine nici n-am existat dar cu toate astea inima mea continua sa te doreasca sa-ti duca lipsa nu pot sa ma gandesc la altceva decat la tine nu stiu de ce nu pot accepta ca tu nu ma iubesti....de ce nu te pot scoate din gand stiind ca am ajuns la final mi-am pierdut si demnitatea...ca am cazut in capcana iubiri din nou....poate era scris in destinul meu sa te cunosc si sa te pierd dar de ce iubirea ramane in inima mea de ce nu ma pot indeparta de amintirea ta... ai devenit nebunia mea imi petrec timpul vorbind de tine mintea mea e nebuna fara tine nici o clipa nu-mi iau gandul de la tine esti o tortura...cea mai mare care am trait-o pana acum refuz sa cred ca o iubire neinpartasita nu se poate uita....chiar daca o simt pe pielea mea acum,intro buna zi...vei avea nevoie de o iubire ca a mea si vei simti si tu...cum este sa iubesti....cu adevarat si fara limite.


Niciun comentariu: