joi, 21 mai 2009


Cu totii am resimtit zilele astea caldura...chiar daca mai sunt cateva zile pana in luna iunie cand ar trebui sa avem caldura cea mai mare, sa putem sa mergem la mare, strand-uri, sa ne racorim...am observat ca nu e asa...din luna mai au inceput caldurile insuportabile, s-au deschis strand-urile si putem spune ca e VARA!!! dar alta este durerea mea... inca ma trezesc dimineata sa plec la scoala si cand ma intorc este deja ora 14:00-15:00 (depinde de orele pe care l-am in ziua respectiva) si nu va pot descrie prin ce trec eu de la scoala pana acasa...doamneeee...mirosuri peste mirosuri, oameni nespalati, mai vad si oameni care sunt imbracati gros pe caldura asta cand noi nu stim ce sa mai dam jos de pe noi de cald...ma rog mesajul meu este simplu si la obiect: OAMENI BUNI, SPALATI-VA!!! S-a inventat sapunul, gelul de dush...sau e scump si asta???????????????? sau daca stiti ca aveti probleme cu transpiratia luati-va deodorantul la voi dar nu omorati toti oamenii care sunt constienti de ingrijirea personala...SPALATI-VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: