joi, 21 mai 2009

Despre iubire


Azi am de gand sa va povestesc despre ceva foarte frumos: despre iubire. Dar oare ce inseamna a iubi? Se poate da o definitie generala?Probabil ca nu.


Poti analiza iubirea din anumite aspecte, insa fiecare o traieste altfel.


O simte si o exprima in felul lui. Pentru ca fiecare om e unic.


Fiecare om are caracterul sau. Felurite vise si asteptari.Eu ma simt excelent cand reusesc sa ii fac pe cei din jurul sa se simta bine.


Sa ii ajut cum pot.


Sa le aduc zambetul pe buze si un strop de fericire.


Unii au incercat sa afle daca iubirea poate fi masurata.


Iar raspunsul este evident: nu poate fi masurata.


In cel mai bun caz se constata daca exista sau nu exista.


Insa iubirea nu poate fi masurata, ea poate fi doar exprimata.


Si fiecare o exprima in felul sau.


Unii se manifesta mai evident iar altii sunt putin mai timizi


Totusi esti constient ca e ceva acolo. Ceva se schimba.


Te simti bine, viata capata un nou sens. Si o simti, o simti in tot corpul.


Subiectul dragostei a fost examinat de filozofi, infrumusetat de poeti si inaltat de muzicieni de-a lungul secolelor. Dar suntem noi acum mult mai lamuriti decat am fost? Am priceput noi intr-adevar esenta a ceea ce inseamna sa iubesti? Dragostea este cea care ne face viata mai frumoasa, cea care ne imbunatateste starea de spirit.


Cam atat :D Sper sa va placa ce am postat pentru inceput!!!:*

2 comentarii:

Ioana Alexandra Megan spunea...

super baby alexandra...la mai multe postari...poti scrie ce vrei...bazaconiiiiii...yupiiiiii:)) sisurile la putere;;)

BaBy AleXa spunea...

Multumesc sis >:D< :*:*:*