joi, 21 mai 2009

in fiecare zi...:(


In fiecare zi.. imi este dor de tine … imi aduc aminte clipele cand eram impreuna si stiu ca va veni o zi cand te voi vedea din nou. Imi amintesc cum zambeai numai cu mine, imi amintesc cum plangeai… mie dor de tine, imi amintesc clipele, vreau inapoi noptile… Tot ce am facut impreuna imi aduc aminte, cat imi lipsesti nu pot sa spun in cuvinte, noptile cand ne distram, visele in care numai noi credeam, as face orice sa te intorc din drum .. timpul trece prea greu acum .. pana in ziua cand ne vom revedea te voi pastra in inima mea intotdeauna… Imi amintesc cum zambeai cum radeai, mie dor de tine, imi amintesc cum in brate ma tineai numai pe mine, nu pot uita tot ce a fost intre noi, noptile cand eram impreuna vreau sa le intorc inapoi… Parca ieri pe strada ne plimbam, amintirile sunt acum tot ce mai am avem… fire nebuna asa am fost mereu, poate ca nimeni nu te-a inteles asa cum o faceam eu, nu te-am uitat nici macar o clipa, chiar daca ai plecat noi suntem o echipa, eu te astept pana cand ne vom intalni, imi va fi dor de tine in fiecare zi … Vreau ca valurile mari sa ne aduca inapoi, vreau ca timpul sa inghete pentru noi doi chiar de oceanu’i adanc si muntii nu-i poti urca, intro zi ne vom revedea... Tu esti in inima mea.. pana in ziua cand ne vom vedea, pana atunci te voi astepta, pana cand vom fi amandoi si vom putea intoarce timpul inapoi … Si orice s-ar intampla, noi intro zi ne vom revedea si pana atunci stiu ca si tu ma vei pastra, undeva in inima ta… Imi amintesc cum zambeai numai cu mine, imi amintesc cum plangeai... mie dor de tine, imi amintesc clipele, vreau inapoi noptile…

Niciun comentariu: