sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Mai pot sa te astept...


E prea multa tristete in jurul meu, prea multe lacrimi, prea multi nervi, prea multa suparare pt a fi fericita, spatiul in care traiesc eu este intunecat...are doar culoarea negru...desi e foarte intuneric eu vad, intr-un coltisor al acestui spatiu, e o lumina micuta, cu o contributie mare, care ma face sa vad lucrurile mai frumoase, care ma face sa zambesc, care pune o pata de culoare in infinitul intunericului din jurul meu...acea lumina esti tu...
Tu esti motivul pt care ma trezesc dimineata zambind, esti cheful meu de viata, esti tot ce am mai frumos. Te am mereu in mintea mea, in inima mea si te simt mai mereu langa mine... nu stiu daca te iubesc, nu stiu daca stiu sa iubesc, tot ce stiu eu este cand pleci undeva imi fac mereu griji pt tine, cand imi spui ca esti suparat inima-mi tresare si ma intristez si eu, cand esti fericit iti simt zambetul si ma faci si pe mine sa zambesc...tu mi-ai deschis calea spre a te cunoaste si ma bucur ca atunci cand te vad tresare inima in mine...poate te iubesc dar nu recunosc asta...MULTUMESC CA EXISTI!!!!!!!
pt cei cunoscuti care imi citesc acest articol o sa-si dea seama despre cine este vorba...multumesc:)

Niciun comentariu: