sâmbătă, 1 noiembrie 2008

o mica sesiune de poze...eu si valy alias tati meu:X


































































"...Crede ca azi e mai bine ca ieri / Crede ca viata-ti va da ce ii ceri / Nu-ti fie teama va fi bine / Nu-ti fie teama crede in tine / Si soarele te va vedea / Nu-ti fie teama va fi bine / Nu-ti fie teama crede in tine / Macar putin ploaia va sta...".
Multe, multe concerte alaturi de voltaj... si poze...inca mai am dar vad ca nu ma mai lasa sa adaug poze...pey sa va explic cum am ajuns eu fana voltaj... pe data de 3.05.2008, voltaj a avut un concert in parcul florilor...prietena mea cea mai buna cum era cu voltajul mi-a zis si mie si am zis ca vin si eu la acest spectacol...am ajuns acolo, au cantat si printre multime o vad si pe manu o prietena de la canto care si ea este fana...dupa ce au terminat de cantat, manu mi-a zis sa vin si eu in spate unde erau cativa fani voltaj...am stat de vb cu ei, si asa am ajuns eu si fana voltaj... inainte de voltaj eu eram cu 3sud est dar sincer nu ma duceam niciodata la spectacolele lor doar eram ascultatoare 3se printre care si alte formatii... incetul cu incetul am intrat in volteam unde mi-am facut o multime de prieteni printre care cei mai buni, dany, emy, edy, dop...mai sunt si altii dar cu cei pe care i-am scris ma inteleg f bine...cu ei ma deplasez mereu la fiecare concert din tara...ce mai pot spune este ca iubesc aceasta trupa si ea va face parte mereu din viata mea...oriunde as fi eu la ei ma voi gandi...si in orice colt de lume ei vor fi parte din mine..."Am sa fiu acolo / Cand vantul in fata iti va sufla / Am sa fiu acolo / Si-am sa sterg lacrima / Am sa fiu acolo / Cand umbra noptii va cadea / Pentru ca acolo e inima mea.
VOLTAJ THE BEST!!!!!!!!!! VA IUBESC!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: