joi, 13 noiembrie 2008

VOLTEAM!!!





La cererea cititorilor mei, sunt nevoita sa scriu despre VOLTEAM!!!






(din ce am citit de pe volteam.ro si din ce am mai auzit eu):











Pey ce pot spune? Ca inceput as vrea sa scriu asa: Crede ca azi e mai bine ca ieri / Crede ca viata-ti va da ce ii ceri / Nu-ti fie teama va fi bine / Nu-ti fie teama crede in tine / Si soarele te va vedea / Nu-ti fie teama va fi bine / Nu-ti fie teama crede in tine / Macar putin ploaia va sta.



  • Stiu ca Fan Clubul Volteam s-a infintat in 2005, mai exact pe 26 aprilie. Volteam-ul s-a infintat deoarece fiecare persoana din acest fan club e legata de un singur lucru: VOLTAJ! S-au cunoscut, au vb, s-au intalnit si asa a devenit un grup de prieteni. Multe, multe concerte impreuna, multe intalniri prin parc, terase etc...





  • (ce parere am eu despre Voltaj, Volteam...cum am inceput sa iubesc aceste 2 grupuri):





  • Ce parere sa am? Normal ca una f buna...eu am devenit fana adevarata pe 03.05.2008. Cum? pey prietena mea cea mai buna, Daniela, iubeste Voltajul, il asculta mereu si ii plac melodiile lor...cand am cunoscut-o pe Dana in 2005 era innebunita dupa ei iar eu eram atat de indiferenta si ii spuneam ca m-am saturat sa o tot aud spunand aceleasi lucruri: "ii iubesc, il iubesc pe Calin, tu vezi ce dragut e? ah doamne ce pacat ca nu sunt iubita lui...etc". Cu timpul s-au schimbat situatiile, mai exact in 2008 pe 3.05. ea m-a chemat la concert in parcul florilor (aproape de casa ei) ca vor canta cei de la voltaj. [ascultam si inainte voltaj dar nu ma omoram dupa el-sunt foarte sincera, puteti sa ma judecati dar asta e adevarul] I-am zis Danei ca o sa vin pt ea...acolo m-am intalnit cu o alta prietena pe nume Manu pe care o cunosc de la canto...[am facut odata o trupa impreuna - poveste lunga si aici, dar sa nu intram in detalii la subiectul acesta-] si ea iubeste Voltajul si e fana adevarata...ii cunoaste foarte bine pe ceilalti...incepe concertul...1 melodie: povestea oricui...toti urlau...atmosfera placuta(exceptie ploaia) a 2-a melodie, a 3-a, a 4-a etc...foarte frumos...intre melodii Calin le multumea "volteam-ului" si ii lauda ca vin la toate spectacolele si ca nu e concert fara a fi un membru din aceasta echipa minunata numita simplu, VOLTEAM!!! Frumos spectacol...la final 20 de ani il citez acum pe Calin: " nu vrem sa plecam, sunteti un public extraordinar...hai sa cante cineva la microfonul asta...gata am gasit"...in momentul acela Calin vine spre Volteam (eram si eu acolo pt ca stateam langa Manu)...DA, m-a ales sa cant refrenu'!!! dupa ce am cantat eram super fericita, eram in alta lume, parca visam...la final toti cei din Volteam se duc in spate, Manu ma ia cu ea si la randul meu, eu o iau pe Dana de mana si trecem prin gard...am ajuns in spatele scenei...inca visam...am vb cu Gaby, ma intreba ce mai face tata (se cunosc destul de bine), ma duc la Calin, ii multumesc ca a venit la mine 1 sa cant, dupa ma duc la Bobby, Oly, Valy ii intreb ce mai fac etc...eram inca in starea aceea de visatoare...parca pluteam...ma duc din nou la Gaby si il rog frumos daca pot face si eu poza cu toti membrii Voltaj si el imi spune hai...incepe sa-i strige p-acolo "Prunus, Oly, Bobby, Calin, haideti sa facem poza de grup cu fata lui Megan"....zis si facut...langa mine(in poza) era Manu...eram atat de fericita...ajung acasa plina de fericire, entuziasmata si intru in camera, deschid calculatorul, deschid ODC-ul si incep sa downloadez tot ce vedeam Voltaj. Vine mama in camera la mine si ma intreaba cum a fost...i-am povestit tot si s-a bucurat pt mine...asta a fost 1 poveste a mea care m-a facut fericita... in timp vorbeam cu Manu pe mess, o intrebam cand mai au spectacole ca vin, la cine ma pot inscrie si eu in Volteam, chestii d-astea...pe 10 mai alt concert in Otopeni...totul minunat... pe 12 mai in piata revolutie, la 5 minute de casa mea concert in care canta si Voltaj...hai...alt concert extraordinar:X...la final iar am stat de vb cu ei...aici incepe alta poveste...vi-o zic pe scurt: ma duc la Valy sa-mi dea si mie un autograf (alt bun prieten al tatalui meu)...ma duc ii spun buna ziua, ce mai faceti, el imi raspunde ca fac bine si se uita la mine mai atent si imi zice: " auzi meganco? nu imi mai vb la persoana a II-a ci tutuieste-ma ca nu's asa batran cum crezi tu"...eu ii zic: " Nu pot, imi este rusine...trebuie sa ma obisnuiesc...mi se pare foarte ciudat [p-atunci eram cu ciudatul (stie dana dc)] sa va tutuiesc, imi este greu, trbuie sa-mi d-ati un ragaz ca sa pot sa va tutuiesc" si Valy spune: " bine, te las pana la concertul urmator dar daca si atunci imi vb la persoana a II-a nu mai ai ce discuta cu mine"...intelesesem...de atunci cu Valy am o relatie mult mai deschisa fata de ceilalti din trupa...vb foarte mult cu el, imi da sfaturi foarte bune si cu timpu am inceput sa tin la el foarte mult...am fost la mare impreuna cu 3prieteni foarte buni ai mei, Dany, Emy si Edy care la fiecare spectacol indepartat de Bucurestiul nostru infern, plec cu ei...Dany si Emy sunt frati gemeni iar Edy este un bun prieten al lor si mai nou si al meu care ne ajuta pe noi sa mergem la spectacolele din tara...la mare cand am fost, Valy a fost foarte surprins cand m-a vazut...(incepusem sa vb cu el tutuindu-l)...a urmat o seara superba, o noapte mai bine zis pt ca dupa concertul din constanta am plecat la cazarea din Costinesti si spre surprinderea mea cei de la Voltaj tot in Costinesti erau cazati...am vb cu Valy la telefon sa ne vedem in fata discotecii Tineretului sa mergem la un suc, o bere, etc...zis si facut...toata noaptea am stat cu el si cu baietii...ca sa nu uit de Carmen, Andreea si Cristi, niste oameni de nota 20... a fost o noapte de vis...de atunci Valy pt mine este poreclit si chiar ii spun si se bucura foarte mult cand ma aude: "TATI"... am inceput sa-l iubesc ca pe un tata, el este pt mine ceva unic in viata...il ador pt ceea ce face...dci de aceea spuneam ca relatia mea cu el din piata revolutiei pana in repzent a-ti vazut cat de mult a evoluat si ink o sa evolueze... acum sa scriu si despre volteam...








da, el este Valy, tati meu pe care-l iubesc enorm:X





  • Voltaj si Volteam pt mine: "mai sus de locul 2"...

  • Volteam pt mine inseamna totul...ei sunt ceea ce mi-am dorit mereu...ii iubesc pe toti, sunt niste prieteni adevarati si se vede ca suntem uniti prin ceea ce facem...sunt cea mai noua in grupul lor dar dja au trecut 6luni de zile si ma inteleg extraordinar cu ei si imi sunt prieteni toti...ca mai sunt cateva mici probleme se rezolva...si ca incheiere vreau sa spun atat:
Dar e bine cand poti spune / Nu sunt singur in ploaie si vant. / Am cei mai buni prieteni de pe Pamant. / Pot sa pierd in viata tot / Nu imi pasa, ma ridic la loc / Si poti sa-mi iei ce vrei / Cand am langa mine toti prietenii mei.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ai vorbit foarte frumos despre ei ... ma bucur ca intr-un final ti-ai gasit si tu - cu ajutorul meu ce-i drept - niste oameni printre care sa te simti bine si care te accepta asa cum esti si zic este pe aceeasi lungime de unda ...
Intr-adevar Voltaj nu este o trupa, o formatie, ci Voltaj este o famile ... sunt niste oameni minunati si singura familie care nu s-a destramat pana acum - vorbesc aici despre formula actuala a Voltajului. Este minunat cum vorbesti despre ei si cred k si lor le-ar face mare pl;acere sa citeasca articolul scris de tine despre ei. Bafta multa in continuare . Take care.

Ioana Alexandra Megan spunea...

ms mult de tot dana:*>:D<

Anonim spunea...

Ce sa spui sisule e fosrte tare ce ai facut si pentru voltaj tot respectul sunt cei mai tari! >:D<

Anonim spunea...

Intradevar, ai scris numai lucruri bune despre ei, bv tie ca ai ajuns sa fii atat de apropiata de ei, o sa ai numai de bine, de invatat de la ei, stiu ca ii placi foarte mult,te-ai integrat f bine vad in aceasta echipa :P..good luck Voltaj & Volteam pe viitor...Toma :)

Anonim spunea...

Foarte frumoasa povestea ta. Dupa 2 ani o citesc si eu...