joi, 13 decembrie 2007


Nu prea am chef de muncit asa ca...daca nu muncesc, macar sa fac bilanturi. Ca tot suntem la sfarsit de an. Peste tot se fac bilanturi, inventare, statistici si situatii, se trag linii, se fac propuneri pentru anul ce va veni.
Am si eu niste propuneri pentru propria mea persoana de care ar trebui sa tin cont in 2008. Asadar, ce-mi propun eu pentru 2008:
*sa ma fac mai rea, mai tupeista si sa nu ii mai ajut pe cei ce nu merita;
*sa nu mai pun la suflet toate tampeniile si sa nu ma mai consum pentru problemele altora sau pentru niste nimicuri stupide;
*sa nu mai vorbesc cu persoane care, in momentul in care eu vorbesc, gesticulez, ma aprind, explic...ele imi spun sec "trebuie sa plec" sau "hai ca nu mai am timp";
*sa devin mai increzatoare in mine insami, mai aroganta (nu in sensul rau), mai cu nasu' pe sus si mai constienta de propria mea valoare. La urma urmei...nu sunt chiar "nimeni";
*sa nu mai imi rod unghiile;
*sa nu ma mai cert cu sora mea;
*sa nu ma mai enervez din nimicuri si sa nu mai imi vars nervii pe Daniela sau pe cei apropiati;
*sa nu mai fiu pofticioasa, sa renunt macar la o treime din dulciurile pe care le consum in prezent;
*sa ma educ in asa fel incat sa nu mi se mai citeasca pe fata toate sentimentele naspa pe care le nutresc fata de unii sau altii care ma enerveaza. Sa invat sa zambesc frumos...
*sa tac din gura! Sa nu mai zic chiar tot ce gandesc exact in modul in care gandesc. Sa fiu mai diplomata;
*sa ma ocup mai serios de scoala;
*sa-mi vizitez mai des prietenii, sa tin legatura mai strans cu ei;
*sa fiu mai optimista si sa nu mai vad doar jumatatea goala a paharului;
*sa-mi fac odata analizele alea...ca de cand tot zic...
*sa nu mai cumpar toate prostioarele "feng-shui" decorative, ca in scurt timp nu o sa mai am loc pe rafturi de cosulete cu flori uscate si de statuete si lumanarele;
*sa fiu mai hotarata, sa invat sa spun NU atunci cand e cazul si se impune;

Mama ce lista lunga si consistenta! Pai observ ca trebuie sa ma schimb intr-o groaza de sensuri...Of, sper sa imi si iasa. Trebuie sa imi iasa. Ca cu (scuzati cacofonia) bunatatea si bunul simt...nu mai faci mare branza in ziua de azi.

Niciun comentariu: