vineri, 21 decembrie 2007

Vis de iarna


Caloriferul e inghetat …mai rece ca gerul cumplit de afara. Peretii sunt goi si reci…. La fel si viata mea. Imi pun paltonul pe umeri si ies…in miez de noapte…Pasesc usor pe zapada care scartie sub picioarelele goale. …alerg…ma opresc ..privesc in sus…Imi simt auzul …linistea a inceput sa se auda. Imi strig ecoul sperand ca poate sa-mi raspunda. Vad aripi albe …ciudat cum pot sa le ating. Sunt confuza… tac …refuz sa vorbesc …zac ! Am fortat nota uneori dar el m-a suportat ….ingerul meu. Zboara greu dar mai poate…ast-am fost eu, eliberata de pacate…le-am acceptat pe toate. Acum sunt mai usora …el ma cuprinde si… acum am sa zbor.
Albul devine mai alb ca zapada ce acopera tot. ..peste tot numai lumina …incep sa deschid ochii …sunt in fata Lui… e exact cum am citit …sunt in genunchi si… sunt extrem de fericita …nu m-am ferit. Am cautat ce-am gasit …am iubit, m-am despartit …am vazut si-am orbit …m-am iscalit ….am semnat cu sange-otravit …m-am indragostit ….si-am ramas zidita. Aici sunt mii de scrisuri…aud tot ce se striga …si inteleg orice limba …inima-mi plimba batai ce pulsul mi-l schimba …si toti zambesc ….ma bucur ca am uitat sa cresc.. instinctu-i dozat firesc …de-ast-am uitat sa te iubesc..
Toate au rost si… toate au fost doar cand vor …toate au fost …acum urmeaza altceva…El ma testeaza …nu mi-am batut joc de viata mea…am ales mereu bine… si acum El m-a ales pe mine…si acum El ma tine, si intru-n curbe putine …totul e drept…. Stiam la ce sa m-astept …daca uitam …opream bataia din piept. Aceeasi carte…singura legatura cu pamantul, Singura gura… care-ti rosteste Cuvantul …e a Lui, si El dicteaza viata oricui …multi l-au negat si …acum sunt a nimanui.

Niciun comentariu: