vineri, 12 octombrie 2007

hello people! ce mai faceti? eu nu am somn si am zis ca sa mai scriu si eu putin pe blog:P...din cate vedeti la sondajul de pe blog Andreea Balan cu Morandi au 5 voturi de la voi, 2voturi Anda Adam cu Cristina Rus si un vot Stefan Banica Jr...pe Keo vad ca nu l-a votat nimeni:)) si la ce voce are el mai bine nu mai discutam=))... sa vedem peste 12 zile cine face playback si cine nu:)...hai ca mai bag niste poze noi sa vedeti cum arat eu acum cu noul look:))...









asa aratam inainte...











si asa arat acum...













dci cum imi statea mai bine? roscata sau acum cand sunt neagra???? eu zic ca imi sta mai bine neagra...visul meu sa ma vopsesc asa...ce bine ca intr-un final m-a lasat mama ca altfel visam eu mult si bine la culoarea asta;;)







V-am pupat...vb maine...:*:*:*:*:*

Niciun comentariu: