miercuri, 10 octombrie 2007

Neatza!


Neatza ce faceti? voi la ora asta cred ca aveti cel mai dulce somn...numai eu trebuie sa ma trezesc la 7 ca sa ma duc sa-mi iau rezultatele la analizeX(...am un sooooomn in mine de zile mari...cum ar fi sa ma trezesc in fiecare dimineata asa? pey iti dai seama ca eu as fi un om mort? De ce? E simplu de raspuns...ma culc noaptea tarziu..2-2jumate, am si scoala toata ziua cu un program de zile mari...iesim chiar ultimii din liceu noi pt ca suntem a 11-a si avem foarte multe ore+ ne mananca toata ziua scoala asta de la 11pana la 6-7seara + ajungi acasa la 8seara(depinde unde stai)si nu mai ai chef sa faci nimik decat sa te relaxezi...concluzia? sa stam acasa fratilor!!!=)) hai v-am pupat...vb diseara cand ajung acasa d la scoala:*:*:*

Niciun comentariu: