luni, 29 octombrie 2007

kiss fm sa mutat la zoo:))


hello people!!! cred ca va intrebati de ce am titlul asta...am sa va spun:)). Azi am fost cu niste prieteni la gradina zoologica sa ne mai vedem si noi cum aratam:))glumeam evident...asa...pe undeva printr-o incapere cred ca aia cu serpi nu mai stiu sigur era o usa unde scria intrarea oprita...deci va imaginati ca era ceva periculos de nu ne lasa sa intram:)) ...cu toate ca era tentatia mare ca scria "kiss fm hit music station INTRAREA OPRITA" nu am avut curajul sa vad ce e acolo:))...si am tras o concluzie...s-ar putea sa fie adevarata sau nu...o sa vb cu cumnatelul meu sa vad:))...parere mea este ca acolo erau dj kiss fm si sediul nou al lor:))...fara suparare pt fanii kiss fm:D am avut acordul de la cumnatelul meu sa scriu;;)...hai v-am pupat si daca aflu ce era acolo va anunt... va promit:))...

Un comentariu:

Daniela Gheorghe spunea...

ar fi o odee sa le dea sicei de la Kiss Fm niste muzica saracelor animale care din punctul meude vedere sunt chinuite acolo ... ar trebui sa le mai indulceasca putin viata ... oricum ... super tare ...