sâmbătă, 3 noiembrie 2007

povestea mea ( dragostea fata de muzica)


Timpul isi asterne cortina incet peste toate , si bune si rele , si uita de toate , nu-i pasa de trecut.La fel si omul isi duce lupta cu viata , fiecare zi fiind un pas facut spre victorie.
Fiecare om are idealul lui in viata iar idealul meu esti tu!La inceput nu te credeam deosebit dar prin simplul fapt ca esti tu stii sa te faci iubit.
Am cucerit inimi in viata mea si la randul meu mi-am daruit inima.De fiecare data am primit-o inapoi ranita dar acum vreau sa ai tu grija de ea.
Cu fiecare zi ce trece imi cuceresti tot mai mult sufletul pentru ca stii sa spui exact ce vrea sa auda el.Vorbe dulci ma inalta spre paradis si ma fac sa nu-mi doresc sa ma trezesc vreodata din acest divin vis...dar...ca orice vis se va sfarsi si dragostea si va rani inima mea...sau poate a ta...
Noi insa putem face acest vis sa dureze la nesfarsit...trebuie doar sa vrem...eu vreau...tu ce zici?


Tot ce am scris este legat de iubirea mea fata de muzica si aici ne imaginam ca muzica e un om care traieste in pielea noastra...

2 comentarii:

Daniela Gheorghe spunea...

imi place la tine ca ai un vis si nu te dai batuta sa il realizezi ... bafta ... sunt sigura ca tu vei reusi ... pupici ...:*:*:?* eu acumj ma duc la o tigara ... vii cu mine ?=)) pupici ...

Daniela Gheorghe spunea...

aaa .,.. am uitat sa iti zic ... nute iau la tigara ca tu la ora asta dormi ...=))=))=)) pupici ... bafta ...